събота, 16 август 2008 г.

Отпускарско

Дами и господа ,
От 13 август аз съм в отпуска.Колкот и да е невероятно аз не пипвам никаква работа.Наслаждавам на компанията на Маги,ходиме на плаж,мотаме се и най вече аз си почивам и презареждам батерийте.Естесвено има едно две неща който малко помрачават тази идилия.Разболях се зверски миналата неделя и сега се лекувам с витамини,капки и най-вече много слънце и плуване в морето и ще се наложи да поседя в магазина днес и на 23ти. Второто си има и добро обяснение и много предимства.Като за начало колегата също има нужда от почивка и не може да бъхта по 6 дена а и когато той излезе в отпуска аз ще си имам по двата почвни дни седмично и ще ми е по леко.
Трябва да отбележа и началото на отпуската.Вторник,кофти ден в сервиза.Цял ден не знам къде съм.Телефонно обаждане от непознат номер към 19:30.Венски!!!!Вечерта Artery ще свирят на плаж а и Ники има Рожден ден и той ще дойде от Бургас.Много доволно.Макарче с Венски съм прекарал малко време по купони определно той е от хората които най бързо съм допуснал като приятел до себеси.
Вечерта както се и очакваше беше весела.На концерта само щъках наляво на дясно и дразнех хора със светкавицата докато снимам.Доволен съм от резултата.Някой снимки станаха много добре.На други си личи че още нямам опит и обърквам настроиките.
След концерта бегом до вкъщи да оставим малко багаж и да се преоблека и хайде на другият краи на плажа.На лагерният огън и на кухарките.Дам бях забравил колко може да е релаксиращо и зареждащо една вечер на самият бряг край огън да попееш и да се отпуснеш и всичко това конмбинирано с метеоритният поток Персейди който цяла вечер озаряваха небето докато изгаряха навлизайки в атносверата ни.Много време не бях изкарвал вечр в която да не мигвам но да се забавлявам и въпреки болките в дробовете по изгрев се чуствах прекрасно.Сутрин рано няма по хубаво от топла закуска дирекно от фурната а аз я комбинирах с голяма прегръдка от Маги която тъкмо пристигна за началото на нейната почивка.От тогава до този момент както казах и по горе почивка и зареждане на бетерийте.

Няма коментари: