събота, 16 август 2008 г.

18-55mm

Преди време направих нещо за което мечтая многo отдавна но както често се случва домързя ме да пиша за него.Взех си хубав фото апарат, Canon EoS 400D тяло и един 90-mm обектив.Много им се радвах и бях доволен но както често се случва само това не ми стига.Един 90-300милиметров обектив е полезен но определено в никакyв случаи не е достатъчен.Това го разбрах много бързо и лесно но докато се наканя да взема друг по къс и широкоъгален има няма минаха 4 месеца.Все не ми стигаха парите(или не можех да ги прежаля) или не ми стигаше време да си харесам нещо но и това се промени.Миналата събота станах собственик на един 18-55милиметров обектив.Това по принцип е китов обектив за фото телата на Canon.Знам че тези който разбират от фотография ще кажат че е "дървен" обектив но аз съм доволен.Вярно е че дадох всичките си свободни пари и сега месец два ще стискам зъби но пък ще мога да си снимам доста по спокойно.Чувствам се доволен!!!!

Няма коментари: