неделя, 11 октомври 2009 г.

Коментар на една футболна трагедия

След като преспах няколко часа и усмислих какво видях снощи мога вече и аз да си дам мнението за въпросният цирк снощи. Цирка защото това не беше мач а добре дирижиран цирк . Напълно съм съгласен с коментарите по форумите че онези некадърници трябва да напуснат БФС веднага. Това което казаха след мача беше повече от цинично. Не знам кой мач са гледали но май типично по говежди беше друг мач. Тук е момента да кажа на всички сини шалчета да не смеят да си отварят устата против момчетата от ЦСКА(това могат и като заплаха на футболен хулиган да го приемат не ми пука). Да вярно е че защитата игра слабо а Иван Иванов направи непростими грешки. Няма да го оправдавам,момчето толкова си може и то се видя и в мачове от първенството и в мачовете в евро турнирите .Къде обаче беше другият ни централен защитник когато се правиха грешките?Беше някъде другаде но не и там в центъра да покрива. Горчивата истина е че защитата освен че се беше запознала едвали не в самолета преди мача беше и ужасно подредена. Целият отбор беше ужасно подреден. Кой поставя задачите и реди отбора? Кой трябва да следи играчите от вътрешното първенство и тези играещи в чужбина да преценява кой в каква форма е .Кой трябваше да види че Иванов не е във форма,Кой трябваше да се усети че Божинов не е във форма заради поредната контузия?Кой трябваше да види че първото полувреме Кипърците не играеха в центъра и да пусне там Коста Янев до Стилян Петров за да завладеят тази зона и да смачкат с преса Кипър?Кой беше идиота който в момента в който се видя че и след почивката и корекциите защитата пак издъхва и реши да смени нападател?Кой беше Глупакът който цял квалификационен цикъл не проумя че Бербатов вече не таран забит напред в противниковата защита а трябва да му се даде възможност да разиграва топката зад централният нападател и пред средната линия и да гради играта в нападение?Кой е малоумникът който постоянно играе с една и съща схема и тактическа постройка?ВИНОВЕН ЗА Е ВСИЧКО БЕШЕ СТАНИМИР СТОЙЛОВ!!!Той трябва да се занимава с тези неща като селекционер на националният отбор. Не случайно е не треньор а Селекционер. Защото избира най подготвените във момента а не да се опитва да ги учи на играта която както се видя Бербатов ,Мартин,Благо и Стилян много добре познават. Бербатов колкото и да го хулят пак беше буквално на всякъде където можеше и свърши страшно много черна работа. Истината е че вече всяка една защита внимава за него и за това не може да вкарва голове. Просто когато имаш постоянно два на главата като си в наказателното поле няма как да стане. Въпреки това Пак вкара точно когато имахме нужда да се стегнем. Божинов се видя че му липсва практика и идея. Имаше фрапантни случай в който не разбра какво се случва около него. Благо направи каквото можа. Вярно е че можеше да вкара гол но тук наистина вече имаше малшанс с тези две треснати греди .Мартин направи силен мач но на моменти и той ми се губеше нещо от играта. Стилян направи каквото можеше в центъра но сам или с помощта на Бербо не стават .липсваше му партньор който да му помага. Станислав Ангелов не се справи поне според мене. Не му вървеше играта. Иванков....Навремето му лепнахме прякора Шаранков...Този мач макар и пуснал 3 гола беше много силен за него. Поне според мен успя да спаси поне още толкова (ако не и повече)150% ситуации. Ако не беше той можеше да е още по зле картинката. Николов и Минев?!?!?Тези момчета играха ли изобщо?На мен ми се струва че повечето време бяха повече от незабележими на терена. Никаква комуникация със Стоянов и Иванов. Никакво препокриване на зоните.
Това е моето мнение за играта до 70 минута. После не издържах и загасих телевизора. Аз съм запалянко и често можете да ме видите на стадиона с шалчето в едната ръка и знамето в другата. Ходил съм и съм подкрепял и националният отбор и ЦСКА в доста слаби и трудни моменти и никога не съм ги изоставял но мога да обещая че докато това ръководство е начело на отбора аз на стадион на мач на национален отбор няма да стъпя. Тази сряда бях решил да ходя и да ги подкрепя да пея песни и да викам въпреки че пак не се класирахме напред. Няма да го направя и призовавам всички фенове да направят бойкот. Не на играчите а на ръководството!!!
.

Няма коментари: